zondag 1 maart 2015 om 10.00 uur

Kerkdienst - Herdenking Bombardement Bezuidenhout
Voorganger(s): ds. Berit Bootsma en rev. Andrew Gready

Wilt u opgehaald worden omdat u slecht ter been bent: bel Wouter Muller - tel. 070 386 16 42

Creche voor kindjes van 0-4 jaar.
Kinderdienst voor 4-12 jarigen

In alle kerkdiensten wordt de liturgie inclusief de te zingen liederen geprojecteerd via onze 2 beamers. Voor mensen die slecht vanaf de schermen kunnen lezen, zijn er nieuwe liedboeken beschikbaar bij de ingang van de kerkzaal.

Herdenking zondag 2 maart 2014Op zondag 2 maart 2014 vindt de herdenking van het Vergissingsbombardement op het Bezuidenhout plaats.

De herdenking begint om 10.00 uur met een herdenkingsdienst van de gezamenlijke kerken uit het Bezuidenhout in de Christus Triumfatorkerk, hoek Juliana van Stolberglaan / Laan van NOI. Daarna is er om 12.00 uur de bloemenhulde bij het beeld van Juliana van Stolberg en haar zonen met aansluitend een herdenkingsconcert in het Koninklijk Conservatorium. Tijdens de kerkdienst wordt het Cross of Nails, dat de stad Den Haag in 1995 uit het Engelse Coventry ontving, overgedragen aan de protestante gemeenschap van de Christus Triumfatorekerk. Het komend jaar zal iedere week op vrijdagmiddag rond 12.00 uur in de kerk de litanie van verzoening worden gebeden.

Meer informatie over het bombardement op het Bezuidenhout, verhalen van wijkbewoners en over de jaarlijkse herdenking is te lezen bij Stichting 3 maart ’45 op www.bezuidenhout.nl.
Stichting 3 maart ‘45