Giften en bankgegevens Giften en bankgegevens
De Protestantse Wijkgemeente Christus Triumfatorkerk is volledig afhankelijk van giften en bijdragen van leden en sympathisanten. De kerk ontvangt geen subsidies van de overheid. Jaarlijks is er in januari een financiële wervingsactie onder de leden: de actie Kerkbalans. Door het jaar heen zijn giften uiteraard ook van harte welkom. Giften voor de kerk kunt u overmaken naar de rekeningnummers onder ‘kerkelijke bijdragen’. Deze giften zijn noodzakelijk voor het onderhoud van het gebouw, de salarissen en het kerkelijke leven.
  • Kerkelijke bijdragen (GKO): NL65 RABO 0373 7470 63 t.n.v. CvK Gereformeerde Kerk ‘s-Gravenhage Oost inz. CTK o.v.v. CTK.
  • Kerkelijke bijdragen (PGG): NL38 RABO 0373 7207 77 t.n.v. CvK Protestantse Gemeente 's-Gravenhage inz. Kerkelijke bijdragen o.v.v. CTK.
De wijkkas is bedoeld voor kleinere uitgaven, zoals ons kerkblad, oudermiddagen, jeugdactiviteiten, kosten voor kerkdiensten e.d.
  • Wijkkas, Samenspel, Giften en Legaten: NL52 INGB 0005 1440 61 t.n.v. Stichting Christus Triumfatorkerk o.v.v. het doel (bijv. Wijkkas, Samenspel, Gift of Legaat).
De diaconie ondersteunt met haar giften en collectes allerlei projecten in binnen en buitenland
  • Collecten: NL94 INGB 0391 4385 30 t.n.v. Stichting Christus Triumfatorkerk Collecten o.v.v. de collecte die het betreft.
  • Collectebonnen: NL46 INGB 0000 0767 92 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente te ’s Gravenhage o.v.v. ‘Collectebonnen’ en uw adres.
  • Diaconie: NL65 INGB 0001 7687 12 t.n.v. Diaconie Wijkgemeente
    Chr. Triumfatorkerk o.v.v. het doel.

Hartelijk dank voor uw bijdrage!

De financiële verantwoording vindt u op onze ANBI-pagina.